Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-19, 18:03   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvor vanskelig kan det nå egentlig være å bygge en sofa?

Egentlig er planen å trekke om den svære hjørnesofaen jeg har, men nå begynner den å bære veldig preg av å ha blitt mishandlet av bikkje, tenåringer og treåring (og meg) i lengre tid, så jeg føler det er bortkasta å kle inn det skranglete skroget i fløyel. I tillegg er den litt for stor.

Og så har jeg tilbrakt en del tid med å finne riktig sofa for min stue, som er litt klønete å møblere, men det klarer jeg altså da ikke.

Så da er siste alternativ å bygge selv. Er det noen som har prøvd? Jeg vil lage en hjørnesofa, og det ultimate vil egentlig være å ha oppbevaring (type sånne sengeskuffer) under der. Det kan da ikke være så mye vanskeligere enn å bygge rammer, sette dem på ben, lage "sengebunner" og skru fast, kle skumgummiputer med fløyel og legge oppå, og skru sammen et rekkverk man kan lene ryggputene på? Med en og annen list her og der for å holde ting på plass?

Tips og triks, anyone?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat