Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-19, 16:43   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva vil jeg ha på gulvet i annekset?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Jeg syns belegget du viser er veldig pent, og har sett det brukt flere steder med vellykket resultat.

Har veldig god erfaring med vinyl, det er veldig raskt å legge, man bare ruller ut og skjærer til, og spikrer på listene. Trenger ikke lim. Vi har lagt mykt belegg med tekstilunderside på alle soverommene, det er mykt å går på, føles lunt og demper lyd.

Ja, jeg synes også det ser så flott ut. Og ser for meg at det kan gjøre noe veldig fint med rommet som helhet.

Det høres jo særs lettvint ut å legge! Vil det legge seg heeelt flatt selv uten noe form for heft? Det vil ikke "boble" opp hist og her liksom?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Hi hi, jeg har belegget du viser på bad/vaskerom og laminaten i to av tre etasjer, så jeg kan også gå god for de Jeg ville brukt belegget, det er lettere å holde pent tenker jeg. Lurer på om det også vil føles varmere å gå på?

Jeg må rose deg for god smak Tenker det samme som deg at det er nok lettere å holde pent, og litt fordi det også skal brukes som hagestue så da kan det drasses inn litt mer skitt. Tenkte også at det kanskje vil føles lunere enn en laminat. I annekset vil jo ikke varme stå på uten at den skal brukes så da er det fint om løsningen i hvert fall ikke jobber "mot" oss.

Hvis dere vet om andre belegg i samme stil så tar jeg gjerne i mot tips

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat