Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-08, 08:06   #64
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Jeg går bevisst inn for å holde desember friest mulig for avtaler og ting som beslaglegger den dyrebare førjulstiden. I år har vi julekonsert rett før jul, grøtfest på skolen og pinnekjøtt hos mine foreldre som de eneste planlagte aktivitetene i desember. Jeg vil ha tid og mulighet til spontane gløgginvitasjoner, pepperkakebaking, kveldsturer, kino, juleforestillinger og alt sånt som skjer i desember. Jeg vil ha muligheten til å vurdere hva min familie skal bruke den fine tiden til.

Jeg har aldri satt opp faste vaskeregler for førjulstiden heller. Jeg har noen ting jeg kunne tenke meg å rengjøre i forbindelse med høytiden, men hvis jeg ikke rekker det så rekker jeg det ikke. Det er ingen krise og jeg vil ikke stresse med noe.

Desember er tiden for å roe ned og nyte. Ikke for å løpe rundt til pliktaktivitet etter pliktaktivitet og lande utslitt en gang etter 1. januar.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat