Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-14, 21:11   #6
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dette fenomenet et navn?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hvorfor i all verden gjør man det?

Jeg kan ikke svare på hvorfor man nakinger(?), men i min russetid gjorde vi et lignende stunt kalt mooning (det ligger i navnet ) hver gang vi raidet noen, og det var ...befriende og ga et lite rush, i mangel på bedre ord, - selv for meg som ellers nok var kjent for å være nokså "prektig" (med unntak av en håndfull klinevenner). Det skal dog sies at det ikke akkurat ble lagt ut bilder av det på internett den gang, og det utgjør jo en hel del forskjell. (Ikke at bildene av en bar rygg er så vulgære at det gjør noe, men jeg er ikke komfortabel med tanken på at en eventuell arbeidsgiver skal kunne tenke at jeg har stått og viftet med puppene ut over halve Riket og samtidig lar alle jeg kjenner på fjesboka få vite om det.) Da er det mindre flaut å innrømme skriftlig på Foreldreportalen at jeg har stått med rumpa bar, flere ganger og i manges åsyn

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat