Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-13, 14:23   #56
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å mislike Halloween litt?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men jeg vil ikke være i bås med de surmagede folka i kommentarfeltene, som er motstandere av alt som er annerledes moro enn da de var små!

DET skjønner jeg godt. Og den facebook-gruppen "Vi som vil ha julebukk i stedet for Halloween" er intet mindre enn puteflau. Jeg er sikker på at det er de samme folka som legger ut sånne lister om at de kjørte uten bilseler og datt ned fra trær ustanselig gjennom hele barndommen og likevel mener at det gikk bra med dem som melder seg inn i gruppa. Er litt fristet til å tenke mitt om hvor bra det egentlig har gått med dem.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat