Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-23, 20:46   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.601
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine juletrelys?l

Vil du ha sånn en og en 12 eller 18 eller 24 store lys som de sikkert var de du har hatt siden 90-talletbeller sånne små som er mer vanlig nå ? Vi har forsåvidt begge deler. Og slett ikke blå/hvitt lys, de siste er røde, gule, og grønne, de små er sånn multi - lyslenke fra Europris, med rød og gul og grønn og blå.

Jeg elsker sånne fargede lys, men det er nok for spesielt interesserte. Heldige meg at også mannen var oppvokst med sånne. Svigermor har gått over til hvite for lenge siden, mamma og pappa også for en del år siden. Broren min som kjøpte de fargede til meg og seg den gangen han fant dem, bruker dem ikke lenger. Han fant ikke en partner som ønsker det

Små lys er dekorativt, mange lys. Men jeg vil ha de store også. For stjerna står på et (gult)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15

Sist redigert av Malama : 23-12-23 kl 20:56.
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat