Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-20, 22:56   #6
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.178
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva står på nyttårsmenyen? Jeg trenger inspirasjon!

Pga. covidbegrensninger og bare 7 mot 14-20 folk til vanlig har vi bestemt oss for at kalkun utgår og det blir biff. Det er en indrefilet, men bortskjemtungene vil helst ha det i biffer ikkhelstekt,de liker den stekesmaken på mest mulig flater. Tilbehør har jeg ikke på plass, bortsett fra hjemmelagd bærne.

Dessert vet jeg ikke.
Jeg gjør vanligvis litt kule og spektakulære greier, men føler dessertplatå, croquemboche, Yule log og andre stilige desserter er oppbrukt. Så jeg vet ikke.

__________________
I'm happy, hope you're happy too

Sist redigert av Nextlife : 29-12-20 kl 23:02.
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat