Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-21, 18:12   #66
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Media og påvirkning av valg

Jeg tenker ikke at alle eller majoriteten er kjeltringer. Men jeg tror det er en del som kan falle inn i et dobbeltmoral-spor hvis de får muligheten til det.
Jeg kjenner en del til forskerkretser, hvor en del tvilsom aktivitet har blitt avdekket i årenes løp, og det er så sykt pinlig og provoserende å få kjennskap til at penger eller andre midler blir brukt til noe helt annet enn hva giver(ne) tenkte - om det nå er det norske folk, Hjerte- og lungeforeningen, Kreftforeningen eller andre..

Jeg blir like skuffet hver gang, også når jeg ikke har noe som helst forhold til den eller de som bruker andres tillit til å trikse ting til til sin fordel.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat