Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-21, 14:40   #62
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.247
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Media og påvirkning av valg

Jeg har endret syn på denne saken ettersom den har utfoldet seg, syns det virker som en bra ting å publisere denne saken. Men timingen er jo maks uheldig for Ropstad. De andre med gratis bolig slipper litt lettere unna. Trettebergstuen kom jo veldig godt ut av saken syns jeg,iogmed at hun fordelsbeskattes.

Selv om Ropstad tydeligvis ikke er den eneste som har bolig i Oslo området som han leier ut til fordel for stortingsleilighet. Jeg er spent på om skatteetaten vil åpne saker og etterligne. Fortsatt imponert over Kristin Halvorsens råd til sin representant.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat