Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-20, 08:42   #5
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommunikasjon er jammen vanskelig!

Hvis det kun er denne vennen du sliter med å avtale med, så KAN det jo være problemet mest er på hans side også?

Jeg har aldri hatt problemer med å avtale noe som helst med folk, helt til jeg ble sammen med ham som jeg nå er gift med. Hodet hans bare funker helt annerledes. Hvis jeg mente vi hadde avtalt å møtes et sted på et gitt klokkeslett, så var det helt vanlig at jeg fikk en telefon mens jeg sto og ventet, om når og hvor vi faktisk skulle møtes. Så det som var en absolutt avtale fra min side, ble oppfattet tentativ av ham.

Jeg skal ikke påstå at problemet borte, men jeg har ihvertfall innsett at med akkurat ham så må jeg dobbeltsjekke og trippelsjekke avtaler. Ja, det er frustrerende.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat