Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-20, 08:43   #49
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan har din hverdag endret seg som følge av korona?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.



For ikke å snakke om "konfirmasjonen" som vi skal avholde om et par uker. Snuppas eneste ønske var at vi samlet familien. Det har vi på ingen måte klart. Det kommer færre til konfirmasjonen hennes enn til en av våre gjennomsnittlige familiebursdager. Jeg håper at vi klarer å gjøre det fint og verdig allikevel.

Vår konfirmasjon ble jo helt annerledes enn planlagt, men det ble en skikkelig fin og koselig dag. Vi var 10 stykker, ute på restaurant og spiste, så var vi hjemme hos foreldrene mine og spiste kake. Konfirmanten var strålende fornøyd. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har invitert til større fest til våren så hadde jeg latt det bli med dette.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat