Tråd: Valget 2019
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-19, 09:05   #70
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valget 2019

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Om du leser linken som er lagt inn her, ser du at den effektiviteten er svært midlertidig og at kort tid etter at det er blitt plass til flere biler på veien, er køen akkurat like langsomtgående som før. Det er absolutt ingen effektivitetsgevinst i å bygge ut veier.

Det med tunnelen skjønner jeg svært godt, Pøblis. Men det er noe annet enn å bygge ut veier, slik jeg oppfattet (kanskje feilaktig) at du argumenterte for i starten.

Nei, jeg argumenterte for at man skal gjennomføre de vedtatte planene. Vi er lovet miljøgate forbi her i mer enn 20 år. Vi bor i eksos og svevestøv. Jeg ble skikkelig provosert når byrådet i Oslo forhandlet vekk dette for oss i 2017. Eller stilte et ultimatum som ofret mitt og tusenvis av andres bomiljø. https://www.vg.no/i/Qezqq
Jeg synes tiltakene som gjøres i Oslo er kjempebra, og jeg ville stemt pø det sittende byrådet hvis jeg bodde i Oslo. Og jeg synes altså det er kjemperart at de ikke ser at vi trenger mijøtiltak og ren luft vi som bor rett utenfor bygrensen også.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat