Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-09, 10:38   #58
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.140
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Egentlig skrev jeg dette fordi jeg fisket etter invitasjoner hjem til fp'ere med rot i bokhylla.

Consider yourself invited.

Og sånn ellers: Fulle bokhyller er pent (hvis de er noenlunde ryddige) og lunt, rent estetisk sett, og så er det fryktelig hyggelig (uavhengig av ryddighetsgrad) og gir meg følelsen av å være et sted det er verdt å være. Stramt oppstilte bøker i matchende skinninnbinding ser gjerne litt for "utstilling" ut, men hyller der man ser at hver bok er kjøpt inn for å leses (og der man gjerne også kan se at den har blitt grundig lest), ikke for å matche interiøret, det synes jeg er veldig hyggelig. (Nips i bokhyller har jeg ikke sansen for. Særlig ikke nips som står foran bøkene. )

Og selvsagt trenger man ikke å ha bokhyllene akkurat på stuen hvis man har plass til dem andre steder. Men det var jo ikke det det ble spurt om her.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat