Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-22, 10:56   #694
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.


Her har du grunnen til at jeg alltid legger skillepinne både foran og bak varene mine, og er ekstra superduper hyggelig og høflig mot dem som sitter i kassa. Håper på å veie opp for de sure kundene de nok har møtt på og vil møte på i løpet av arbeidsdagen.

Det er så enkelt også. Får man spørsmål om man trenger pose eller kvittering så smiler man og svarer enten "ja, takk" eller "nei, takk".

Det er jo noe av det enkleste man kan gjøre. Det har skjedd at det ikke ligger skillepinner der, men da venter jeg med å legge opp varene slik at det blir et ordentlig mellomrom. Ellers enig i at man skal være høflig og svare ordentlig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv