Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-13, 10:36   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.165
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2013

1. Wuthering Heights, Emily Brontë. Regner med å skrive mer om denne når diskusjonen settes i gang på ordentlig 1. februar. Inntil videre: Jeg faller nok aldri for denne. Én ting er at den har så å si utelukkende usympatiske (og til dels nesten parodisk usympatiske) personer; en annen ting er at disse ikke er satt inn i noen interessant sammenheng heller. Hareton er vel den eneste jeg ender opp med både en del sympati og interesse for. Heathcliff er knapt annet enn en slags destruktiv naturkraft, så jeg greide ikke å se ham som en person jeg kunne like eller mislike; Catherine Earnshaw er en temmelig uspiselig proto-Scarlett, datteren hennes er knapt bedre (selv om hun er mer veloppdragen), og Nelly Dean irriterte meg grenseløst gjennom nesten hele boken. Joseph er litt morsom, da.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat