Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-07, 11:04   #7
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til trådløst nettverk

Har en som heter Compact Wireless-G Broadband Router, Model No. WRT54GC. Evig stor nok, for vi bor på 77 kvm, men det hjelper jo ikke når jeg ikke klarer å få innstillingene riktige.

Måtte ringe Telenor Bredbandshjelpen i går kveld for å få satt opp routeren riktig, for det finnes ikke ett papir i pakken som sier noe om hvilke innstillinger man skal velge i wizarden der det er flere valg. Det ble jo helt åpenbart riktig siden jeg kommer inn på andres trådløse nett. Han sa ingenting om at det kunne være innstillinger som måtte gjøres på den bærbare pc-en også. Gjorde grunninnstillingene/installasjonen på den stasjonære siden den er min private. Kan det hjelpe å kjøre wizarden på den bærbare også?

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat