Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-22, 14:23   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkere - hva er deres favorittdingser?

Maskemarkører kjøper jeg som regel på Epla, men har nylig kjøpt noen ganske fine på Søstrene Grene av alle streder. Det meste av det de har til strikking bærer preg av at prisnivået er lavt, men disse og disse er jeg fornøyd med.

Kjøpte en strikkefisk på Epla som har gjort underverker for all strikk der telling er en nødvendighet.

En annen favoritt siste tiden har vært en liten metallboks til å oppbevare maskemarkørene mine i, for de har en tendens til å bli borte hvis jeg bare lar dem ligge litt rundt om kring.

Maskevaiere som vist over her har jeg, kjøpte en pakke med en hel haug av dem til en slikk og ingenting og de er hyppig brukt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat