Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-19, 11:21   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerturbukse?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Mulig det blir fare for regn igjen da, så da holder vel Norrøna.

Ja, det er jo det.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg sniker litt i tråden din. Knerten og jeg har fått oss en ny hobby, turorientering, og den turbukse jeg har fra Stormberg er ikke helt optimal. Jeg vil ha noe som er ganske vannavvisende, men som allikevel puster. Og jeg også vil ha bukse fremfor tights.

Jeg kan altså anbefale Norrøna Svalbard, men den er mer en høstferiebukse eller vinterbukse når det er stillongs under enn sommerbukse. Den er i solftshell, veldig lett, puster og er vanntett nok. I tillegg er den elastisk, og den har god stramming i livet slik at den sitter bra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat