Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-18, 18:23   #12
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er på jakt etter en utejakke eller kort kåpe i ren ull ...

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Tenkte du høy hals, eller kan noe slikt være noe: https://www.zalando.no/benetton-mid-...1u00l-q11.html
Evt en losjakke eller duffel coat?

Du skjønte visst godt hva jeg mente. Akkurat den har jeg allerede kjøpt fra Zalando, men fikk følelsen av å drukne i den, så det ble retur.

Den fra Etsy var kjempefin! Skal ha den i bakhodet hvis kåpa jeg bestilte fra Tulip og Tatamo ikke passer. Den er i litt lenger enn jeg tenkte, men fin, da! Bestilte den svarte i håp om å kunne ha den i en del år, selv om den med gult og grått som Nessie viste egentlig var finest.

Tusen takk for hjelpen alle sammen!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat