Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-18, 13:56   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett Marcella (Netflix)?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Enig i mykje av det du skriv her men at Marcella er ufyselig er eg ikkje heilt enig i. Synes ho er skildra med ganske så mange sider som ikkje gjer henne ufyselig.


Jeg syns hun er temmelig ufyselig. Og jeg tror vi hadde tenkt det om en mann som så til de grader ikke så barnas behov framfor sine egne, som banker opp kolleger, og som er temmelig ute av stand til å se sin egen problematiske rolle i det hele. Jeg syns ikke ufordragelig er uforenelig med å bli skildret med mange sider. Jeg har sympati for henne, innimellom, og liker å se en så sammensatt kvinnerolle. Hun er jo absolutt en interessant karakter, og tydelig svært, svært psykisk syk, uten at omverdenen griper inn og faktisk hjelper henne. Slutten av sesong 2 viser jo det med stor tydelighet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat