Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-07, 20:17   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diagnose, takk

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg leste spørsmålet for mannen min og han snakket om at slikt kan skykldes lekkasje i simmering som gjør at det lekker olje inn til forbrenningen når det blir påfylt. Det vil føre til soting og lugging.

Han stilte diagnosen med store forbehold.. "Jeg må jo SE en bil for å svare på sånt" var det første han sa. Og det stemmer nok. Du må få en til å sjekke bilen.


Jeg kan sette inn et bilde!

Neida.

Problemet er at det er mange som har sett på bilen, men alle har ment at det har vært forskjellige ting. Det er din manns diagnose som har kommet flest ganger i det siste.

Snapdrive neste.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat