Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 13:42   #31
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg ser ikke helt hva som er poenget med at de er fra Oslo har med saken å gjøre, men jeg skal la snurte meg ligge og heller gi deg litt medlidenhet, det høres skikkelig kjipt ut med dustete naboer, samme hvor de kommer fra. Jeg hadde glatt gått til politiet siden dere har prøvd vennligere approacher allerede. Siden det de driver med faktisk er ulovlig, så burde det hele være en smal sak. Evt. kan du true med å gå til politiet først, og se om det har noen virkning.

Jeg har bodd ti år i Oslo, så jeg er fullt klar over at de fleste der er rimelig vettuge folk. Jeg nevnte at de var derfra fordi de selv argumenterer med at de har flyttet på "landet" for å kunne gjøre som de vil.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat