Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-14, 20:11   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rester av god gløgg og portvin

Jula er over og jeg har tatt stramme, men nødvendige grep om kostholdet. Det blir ikke lenger vin hver kveld, for eksempel.

Vi har flere halvfulle vinflasker i kjøpeskapet, og de har jeg slengt i frysen til middager. Jeg kom til å tenke på at vin i middag kanskje (kalorimessig) ikke er så mye bedre enn å drikke den? Men alkoholen forsvinner jo, og da er det vel ikke så gale?

Men til poenget: Har fryst ned masse portvin i isterningsposer. Kan bruke til saus, men er det noe annet det kan brukes til, noe jeg ikke har tenkt på?

Og hva med den dyre og deilige flasken gløgg fra Matsalen som vi ikke rakk å drikke? Har lite lyst å kaste den. Men jeg kan liksom ikke komme på noe som gløgg kan brukes til sånn i mars og april, liksom...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat