Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-17, 11:01   #502
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men nå gjør du det igjen: tar som utgangspunkt i at vi snakker flere ferieflyreiser om året. Du legger så innmari mange forutsetninger for diskusjonen: at man blir sint fordi man flyr masse og skammer seg, at det ikke er lov å kritisere og en hel del annet.

Nå skjønner jeg ikke hva du mener, særlig det som er uthevet. Det du sier er jo at du ikke synes det er greit å være kritisk til andres valg. At man kan diskutere dette på samfunnsnivå, men at det er ugreit å kritisere enkeltpersoners handlinger og holdninger.

Av de som har svart i pollen er det omtrent halvparten som skal ta 0 eller 1 tur i året, noe som jo er fint, mens den andre halvparten skal ta 2 eller flere. Tråden som fikk meg til å dra opp igjen denne diskusjonen gjelder folk som selv sier at de flyr flere turer i året. Det koblet med bekymringer for ødeleggelsene i Florida, gjorde at jeg fikk behov for å lufte ut litt. Jammen ble jeg både kritisk og irritert også.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat