Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 13:54   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.033
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min datter forstår meg ikke

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er lamslått av sjokk over hva dere kaller "enkelt"!

Jeg har aldri skrytt på meg at mine kaker er enkle. Men de blir kule, da. Det går overraskende mye tid til å pynte kake når de plutselig skal ha noe annet enn kakefasong, men jeg synes jo sånt er morsomt.

Jeg bruker glasur eller smørkrem på utsiden. Sistnevnte tilsetter jeg rød konditorfarge for å gjøre den rosa. Jeg lager gulrotkakeglasur, så den smaker godt også. Mine prinsesseborgkaker er gulrotkaker i forkledning. Altså er den veldig god i tillegg til å være kul.

Jeg har noen tips hvis du skal lage borg/slott, men det er kanskje den prinsessa du skal lage?

Candy: Heiko laget en sånn kake som du viser frem ved siste bursdag. Hun har sikkert noen tips.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat