Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-23, 20:31   #24
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fosen-saken, hva tenker dere?

Det er relativt lite kraftutbygging som vil kunne finne sted i områder med reinbeite, så det er et potensielt problem med denne høyesterettsdommen. Jeg har vært med på ganske mange konsesjonssaker (småkraftverk), og det er alt annet enn enkelt å få til utbygging i disse områdene. Som jo er størsteparten av Norge fra Trondheim og nordover. Det er bare å gå inn på NVE-atlas og velge tema for reindrift, så ser man problemet.

Jeg har overhode ikke løsningen og sier ikke at dette er enkelt. Men det er et problem at vi ikke vil ha olje, ikke vannkraft og heller ikke vindkraft verken til lands eller i til havs. Så da kan vi jo begynne å lure på hvordan vi skal få til grønt skifte. Den debatten lurer jeg fryktelig på.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat