Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-20, 08:28   #9
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva velger man av mobilabonnement nå til dags?

Vi har Telenor fordi vi voksne har bedriftsabonnement og da er det ikke noe diskusjon så jeg har ikke sjekket noen andre. Ungene har alle fått Telenor de også fordi da har vi Fri familie. (Det mener jeg ikke koster noe å etablere.) Alle meldinger og samtaler oss i mellom er gratis og det er en familiebonus som øker med antall abonnement registrert til familien, maks seks tror jeg det er. Den bonusen, altså ekstra data, fordeles fritt mellom medlemmene, men jeg har lagt alt inn på ungene selvfølgelig. Nå har vi 3 GB ekstra hver måned i vår Fri Familie.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat