Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-19, 09:28   #312
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.424
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har et helt hus som skal pakkes ned, et hus vi har bodd i i 17 år. Jeg blir helt motløs. Vi har spart på alt mulig, jeg sliter med å kvitte meg med ting, for "what if". Men nå MÅ jeg. Fotografen kommer om noen uker å skal ta bilder.

Jeg har ryddet i skuffen med sokker. Også har vi kastet redningsvestene ungene hadde når de var spedbarn og opp til 4-5 års alder, de var morkne.

Når du får begynt å rydde og kaste/gi bort går det lettere etter hvert. Til slutt blir det bare ting. Jeg er begynt å tenke slik at hvis det er ting jeg ikke bruker (men som ikke er ødelagt/utslitt) er det mer miljøvennlig om andre kan bruke det enn at det skal ligge i et skap hos meg.

Vi har en stor bruktbutikk her som tar i mot alt. De vasker leker, reparerer og selger veldig mye. Vi har også kjøpt mye der selv.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 04-08-19 kl 10:37.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat