Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-20, 12:25   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Joggesko til 11-åringen, hva kjøper dere?

Min 11-åring fikk akutt vondt i beina i sommer da vi var i København (hadde reist med noen sko som nok var i minste laget...…). Visste vi kom til å gå mye der, så for å ikke ødelegge ferien fant jeg nærmeste butikk på Strøget og fant et par sko til ham der. Det er Nike Air Max. De var relativt dyre selv på salg, men har faktisk holdt godt og de brukes fremdeles, så alt i alt var de verdt det. Kan godt tenkes jeg kjøper noe tilsvarende når de er for små. De virker slitesterke. Tror jeg betalte nærmere 700 kr på salg.

Tidligere har han hatt Nike Tanjung, men de er ikke særlig slitesterke. XXL har dem på tilbud nå hvis man er medlem i kundeklubben. Har også brukt Viking mye.

Eurosko har hatt mye salg i vår og pleier å ha godt utvalg. Samme tror jeg Tønnesen sko i Kr.sand har i sin nettbutikk. Kjøper ellers ofte på XXL.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 03-04-20 kl 14:46.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat