Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-19, 01:54   #16
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1-2-3? (Slanking, vekt, mat og trening)

Jeg er på (ett eller annet nivå) imponert over kroppen min. Før småspiste jeg hele tiden (vi har mye snop på jobb blant annet). Dette gjør det jo veldig tungt å telle kalorier, så jeg bestemte meg for å spise kun faste måltider. Innerst inne tenkte jeg kanskje at "Hei! Her blir jeg sikkert å gå ned - kommer ikke til å greie å stappe i meg så mange kalorier når jeg har faste måltider", men neida. Holder akkurat samme vekt.

Men det er utrolig fasinerende, plutselig merker jeg at jeg har lyst på majones (kroppen skjønner vel at her må jeg kjøre på med litt kaloritett mat, siden jeg ikke kan spise kontstant! Jeg tror faktisk det er det som skjer). Det er jo ganske utrolig, er det ikke?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat