Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-19, 21:37   #15
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1-2-3? (Slanking, vekt, mat og trening)

Jeg tror også du må finne et kosthold som fungerer over tid. Min erfaring med Grete Roede for mange år siden var at det var effektivt, men litt lite mat til å leve på over tid. I fjor da jeg tok tak i egen vekt gikk jeg til ernæringsrådgiver for å få faglige råd om hvordan jeg kunne sette sammen et kosthold som jeg kunne gå ned i vekt på, men også leve med videre. Altså mer en "livsstilsendring" enn en kur. Jeg har en plan med måltider som er grunnlaget mitt, men har nå såpass kontroll på hvor mye som er i ulike matvarer at jeg sjonglere, og middag har jeg ikke plan på. Jeg har gått ned ca. 17 kilo på et år, så det går absolutt ikke fort, og jeg kunne sikkert vært enda mer konsistent og gått ned raskere, men for meg er det bedre for både kropp og hode at det går relativt rolig for seg så jeg ikke havner i en jojo-situasjon igjen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat