Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-22, 18:52   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.563
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feirer du sankthansaften?

Fra før jeg ble født pleide mammas søsken og foreldre å dra til en plass i fjæra. Noen ganger var farmor og farfar der også, og den ene av min fars tre brødre som ikke er gift inn i denne familien.
Ettersom vi ble endre ble vi flere, og har flyttet oss litt lenger rundt en odde til en større plass, men ja. Samma stedet i sånn 50 år. Tradisjonen tilsier at jeg skal pakke med meg tre unger, en mann. En grill, noe mat (tradisjonelt sett grillspyd, salat og baguetter jeg har varmet hjemme og pakket i folie og håndkle. Men jeg planlegger noe enkelre i år km det blir) , noe drikke. Servise og begikk, en pakke pølser, og det som trengs til smores, og helst noe annet snacks, og fiskestenger (ææææ, det knakk en i fjor), myggspray, flytevester, solkrem, burnaid (har minst tre av familiene etter det året min sønn støttet seg på en grill) og plaster

Aka... Halve verden.

Og være der helst sånn ca når jeg sluttet på jobb. Det er jo bare sånn 25 min fra jobb. Bare at jeg bor 20 min i motsatt retning da, og ungene er jo der.

Men det er kjekt da.

Også er det ei av tantene mine som alltid husker at vi har bryllupsdag, så da får vi gratulasjoner fra hele gjengen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat