Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-19, 17:11   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på Stormberg-jakker

Jeg synes Stormberg er helt håpløse på størrelser, nettopp fordi de ikke er konsekvente. Vi har hatt noen plagg derfra som er gigantiske i størrelsen, og også et par som har vært veldig små. Bare innenfor samme kategori plagg kan det variere mye. Vi har hatt en barneytterjakke som var veldig stor (større enn Bergans i samme str) og en som var liten og smal. Jeg bestilte to forskjellige treningsbh’er, den ene var litt stor og den andre var så liten at jeg ikke fikk den på meg. Begge var XS. Jeg har både skallbukse og vinterbukse derfra, begge str. 12 år. Skallbuksen passer akkurat, vinterbuksen er lenger og videre.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat