Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-20, 19:11   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få orkideer til å blomstre?

Mine orkideer har blomstra nesten sammenhengende i 5.5 år. De står lyst, men ikke i direkte sol, og som Palmen sier, når de får vann, får de mye, men de får ikke ofte. De blir stort sett ignorert, og det ser ut som de trives med det.

Jeg har ei fredslilje som er rundt 25 år gammel ( ) - den sier i fra noe voldsomt når den trenger vann. Når den får vann, gir jeg de andre plantene mine i samme slengen, og det ser ut som det systemet fungerer. Stalltipset mitt er dermed: skaff deg ei fredsllje, så orkideene får selskap, og hør etter hva den forteller deg om vanningsbehovet.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat