Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-20, 22:35   #20
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Terrassepønt nå på høsten?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jada, jada, det har man høhø’et over og påstått i mange år. Veldig lite hold i det da. (og jeg tror historien hans er reinspikka jug)


Åh, jeg er så lei av å få de swingerskommentarene hver gang jeg legger ut en av hageflamingoene mine.

Og Grønmo. Dont get me started. Han skriver bare latterlige kronikker. De skal liksom skrives med en snert, men de er bare dårlige, og kun ment for barnslig provokasjon.

Om reservasjonsretten
https://www.an.no/nyheter/reservasjo...o/1-33-7243625

Han hadde også en om artisten Lissie, om hvor leit/forstyrrende/ukult det var når hun opptrådte og man kunne se hårvekst under armene hennes.
Jeg fant den ikke ved å Google, mulig de har fjernet den i ren skam.

Ynsjyll for avsporing, men jeg tar fyr av han der.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat