Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-06, 15:10   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.164
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det morsomste var likevel at jeg plutselig husket hvor jeg har sett denne hovedpersonen før, nemlig i Friends. Han satt ved siden av Rachel da hun var på vei til London for å fortelle Ross at hun elsker ham, og han kalte henne en "horrible, horrible person". Frittalende allerede den gang!

Hugh Laurie er et geni. Jeg husker den scenen på flyet, ja - han var morsommere i sin ene scene enn hele Friends-gjengen var til sammen gjennom hele sesongen. Han og Stephen Fry er gamle parhester og har gjort masse sammen, de hadde en TV-serie med sketsjer og slikt som het A bit of Fry and Laurie, de hadde den nydelige Jeeves and Wooster-serien, de var begge med i Blackadder-seriene, og mye annet. I tillegg spilte Laurie forresten en liten, men veldig god birolle i Sense and Sensibility-filmen til Ang Lee.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat