Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-21, 12:26   #121
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Transkjønnede og idrett

Ja, jeg skjønner at fysikken (muskler og ren størrelse) har mye å si, altså. Det så jeg jo bare på min egne, tidlig utviklede og "digre" sønn, som spiller et år ned, og møtte småtasser på spinkle legger og med eplekinn.

Der er amerikansk fotball litt fint, for der er rollene på banen så forskjellige. Så den digre låvedøra av en fyr har en jobb, mens han lille spretten som kan smette mellom beina på de andre og springe som faen, en annen.

Nuvel, digresjon.

Poenget: Det har uansett vært en enorm utvikling i damefotballen, med mer ressurser. Og det er fortsatt et ganske stort uutnyttet potensial der.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat