Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-20, 21:48   #8
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tapas med mye smak - gjerne vegetar?

Jeg er så glad i marinerte grønnsaker. Legger grønnsaker (blomkålbuketter, broccoli, paprika, halve cherrytomater, sukkererter, tynne skiver av squash eller agurk, vårløk, rødløk og hva man enn liker i en pose, har i masse god olivenolje, et par klyper salt, litt urter og chili og lar det godgjøre seg over natta.

Bittesmå poteter vendt i en god mayo med fresh smak, f.eks chipotle, granskudd, urter osv

Pai med tomat og løk.
Fyll et forstekt paiskall med tomat i tynne skiver og masse deilig løk i forskjellige varianter, Ringle god olje over.

Ovnsbakt Pak-Choi
Del kålene i 2 eller 4, legg på bakebrett og kvern over ned salt, pepper og chili, og masser inn gode urter, f.eks koriander, storbladet persille o.l. samt god olje. Bak i ovni 10 min.

Caprese


Generelt synes jeg tapasaktige serveringer er alt for mye kjøtt og alt for lite grønnsaker.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat