Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-19, 08:43   #908
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Opprinnelig lagt inn av My, her.

To observasjoner på vei hjem fra jobb i det iskalde pøsregnet i dag:

Først ei jente i ca 10-årsalderen, som syklet sammen med familien et stykke av veien som var fullstendig oversvømt. Jenta snudde brått og kom syklende tilbake mot meg, og syklet gjennom den kjempestore vannansamlingen som dekket veien en gang til, så vannet sprutet til alle kanter, mens hun så på meg med det største og mest strålende smilet jeg har sett på lenge.

Like etterpå passerte jeg det som så ut som en far og en liten sønn, som begge gikk (og igjen, fire grader, og pøsregn) og spiste på hver sin kroneis. mens de plasket gjennom vanndammene. Kjeksene så ut som om de var gjennomtrukket av vann, men begge "guttene" så ut som de storkoste seg.

Slike ting må man bare bli glad av å se, der man selv går og ergrer seg over regnet og vannet i veien.

Så koselig! Sånne observasjoner bidrar til gode dager.

Maverick er ikke aktiv