Tråd: Valget 2007
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-07, 10:22   #19
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valget 2007

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Er det ikke sånn at vi egentlig ikke kan nekte?
Noen som vet?

Jeg ble spurt og takket nei, og det respekterte de heldigvis. Men egentlig tror jeg det er en plikt å stille til valg dersom mange nok ønsker en person. Om det er lurt med uvillige kommunestyredelegater er noe helt annet.

Det var noe i nyhetene om dette. Det er visst en skikkelig uting å sette folk opp på liste uten å spørre de først, så jeg håper da at de fleste partiene har såpass respekt for velgermassen at de kontakter kandidater før de plasserer dem på listen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat