Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-09, 21:47   #52
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Ideer til hjemmelagede gaver

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Å, for en super tråd!

Selv har jeg gitt bort appelsinmarmelade, syltede rødbeter, tomatmarmelade, strikkevotter og filtsåler.

I det siste har jeg jo prøvd å få sydd litt, men hva kan man sy som er hyggelig å gi bort, tro?

Hjemmesydd rispose til å varme i mikroen for å lindre såre og spente muskler.

Sy et rektangel, med f.eks 4 separate kanaler, (Note to dummies like myself: kanalene må syes etter du har vrengt den til rettsiden). Bruk en trakt og fyll kanalene ca 2/3 fulle med ris (jeg brukte helt vanlig jasminris). Sy igjen på siste kortside.

Lag en pen bruksanvisning og legg ved. Varmes i mikro i ca 3-5 min avhengig av ovnens effekt og mengde ris totalt.

Jeg, som er synovise, lagde slike til flere til jul for to år siden. Det gikk fort, var enkelt og ble satt stor pris på. Og de nevner stadig den kjekke posen de fikk som stadig er i bruk! Min egen er også like fin etter å ha blitt brukt mye i løpet av to år!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat