Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-19, 15:28   #78
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serveres det alkohol i konfirmasjonen?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja. Og jeg opplever faktisk noen ganger at voksne folk på min alder har et sånt drikkemønster som du beskriver her. At de snakker om alkohol i samme setning som «fest», og at de gjerne drikker for mye med vitende og vilje og snakker om det så barn hører. Det synes jeg er merkelig og uvant.

Enig.

Vi serverer vin i alle familieselskaper, og jeg ser ikke konfirmasjoner som noe unntak. Ingen blir fulle av den grunn. Men jeg føler nesten at å ikke tilby et glass vin til en god middag er på linje med å droppe kaffe til kaken.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat