Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-19, 15:11   #75
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serveres det alkohol i konfirmasjonen?

Det jeg skal si nå handler ikke om konfirmasjon, men det er en tanke om dette med barn og alkohol:

For meg er det ekstremt viktig at mine barn (ungdommer) lærer at alkohol er noe voksne kan (ikke må) drikke i moderate mengder hvis de synes det smaker godt. Jeg vil ikke at de skal forbinde alkoholholdig drikke med rusmidler. De vet selvsagt at det skjer at noen drikker for mye, men til dags dato har de aldri (meg bekjent) opplevd at voksne de har en relasjon til har drukket så mye at de blir påvirket av det. Hadde det skjedd, ville jeg ha syntes det var veldig ubehagelig. Jeg håper at mine barn når de blir voksne vil ha et sunt forhold til alkohol dersom de ønsker å drikke det. Derfor har jeg ingen betenkeligheter med å la dem se at det er noe som av og til drikkes av voksne. Jeg vil ikke at de skal forbinde alkohol med fest og iallfall ikke fyll.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat