Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-12, 10:08   #54
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Hvorfor skulle man bare la være å gjøre utendørsarbeid om man synes at dagen er viktig?

Fordi konservative gjerne gjorde hagearbeid som en ren demonstrasjon mot arbeiderne, for å vise hvor uviktig de syntes dagen var.

Jeg syns dagen er viktig, hadde flagget om jeg hadde flagg, men bryr meg ikke om hva andre folk gjør. Jeg syns godt man kan ha like mye respekt for andres ro på 1. mai som på kristne dager. Jeg jobbet for øvrig selv i kjøkkenhagen i går.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat