Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-11, 22:32   #72
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mat til kresen 11-åring

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Hva tenker faren om mat og helse?

Han er veldig kostholds-bevisst og trener mye. Jeg tror faktisk at han synes det er helt ok at man serverer "barnevennlig usunn mat" når barna er som hans datter. Men jeg tror ikke han ser hvor ille det egentlig er ettersom hun spiser forholdsvis normalt til frokost.

Jeg har også lagt merke til at hun er veldig blek og hun blir fort trøtt uten grunn. Moren er svært lite kostholdsbevisst. Hun er naturlig radmager og lever på norsk ferdgigmat og halvfabrikata- kosthold plusset på med endel sigaretter og kaffe.

Jeg har faktisk endel både venninner, bekjente og kolleger som oppriktig mener at det ikke er så viktig hva man spiser bare man spiser. Mange synes å tro at det er helt ok med ferdigmat og lettvinte løsninger bare man trener, ikke spiser for mye osv.

Jeg tok opp mat-problematikken i nyttårshelgen med kjæresten min. Han er enig i at vi må gjøre noen grep i form av kanskje med lett tvang få henne til å smake i hvert fall....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat