Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-11, 11:09   #70
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mat til kresen 11-åring

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Dersom et barn spiser pasta med kun ketchup og potetmos med kun ketchup og som jeg presiserte heller ikke til de andre måltidene får mat med næringsverdi så er det omsorgssvikt. Det å ikke gi og ikke forsøke å tilby eller jobbe med å sørge for at barn får i seg næring er omsorgssvikt. Det ble poengtert at dersom barnet ellers får i seg det som trengs så er det ikke omsorgssvikt.

Jeg for min del er overrasket over hvor lett folk føler seg anklaget for omsorgssvikt, og hvor inn i helvete umulig det er få de samme folkene til å lese hele uttalelsen man hadde.

Jeg leste hele uttalelsen din, men du ser ikke ut til å ha lest det som andre skrev. Du påpekte for eksempel at Bloppys tilfelle ikke så ut til å ligne på HIs tilfelle. Noe som jo rett og slett tyder på at du ikke har lest i denne tråden. For eksempel spiser HIs 11-åring variert hva angår pålegg på brødskiven.

Forøvrig syns jeg fremdeles at du litt for lett drar "omsorgssvikt"-kortet. Jeg syns ikke det automatisk er omsorgssvikt bare fordi en unge i en periode kun spiser pasta, potetmos og ketsjup. Det handler altså ikke om at jeg ikke leser hva du skriver - det handler rett og slett om at jeg er uenig med deg.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat