Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-08, 21:22   #224
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er vel slik med Jokke som andre at det med kvalitet har overlevd, og det andre forsvunnet under glemselens slør.

Ellers så tør jeg ikke si noe om Jokke, for av og til får jeg en følelse av at man skal like Jokke På Den Riktige Måten, ellers gjelds det ikke. Og jeg gjør det helt sikkert ikke riktig.

Jeg er i hvert fall ikke kjip på sånt, jeg er bare overlykkelig når jeg treffer kindered spirits. Det skjer overraskende sjelden IRL. Jeg tror jeg har kjip jobb.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat