Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-08, 21:11   #222
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...

Nå ville det vel vært veldig rart om absolutt alt en artist har utgitt holdt samme kvalitet? Jeg er helt med på at noen av Jokke-låtene er enkle (selv om jeg ikke er enig i at nøttens eksempel er en av dem, til tross for at melodien er sterkere enn teksten akkurat på den). Men mye av det er rent gull på min skala. Jeg verdsetter ærlighet og ektehet mye høyere enn skjønnhet, og for min del får jeg knyttneve i magen av å høre ham synge Narkoman (det er visstnok bare råtapen, de rakk aldri å spille den inn på ordentlig) etter at han akkurat har satt et skudd. Den totale nedverdigelsen han beskriver – jeg håper jeg aldri, aldri, aldri får se det på nært hold. Etter jeg fikk barn, blir det enda mye sterkere.

Man sier om de såkalt 4 store at deLillos har melodiene, Raga har tekstene mens Jokke har begge deler (og Dum Dum har det folkelige ).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat