Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-19, 09:21   #1155
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Samme her! Synes sesong 1 var tidvis genial (fascinerende hvor forskjellig Ruth Wilson var i de to versjonene ), men sesong 2 irriterte meg og fra sesong 3 gadd jeg ikke.

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg stoppet midt i en episode og proklamerte høylydt til min bedre halvdel at nå fikk han se resten uten meg

Altså, jeg elsket S1. Den er annerledes, den engasjerer og den tør å utfordre. Men så går det egentlig fort nedover. Det er lett å ville for mye. Og når man skriver seg så bort at karakterene ikke lengre er troverdige, ja, da slår jeg av.

Ja, i første sesong er jo fortellergrepet noe nytt og interessant. Nå har jeg sett ferdig tredje sesong og vi har kommet i "mål" med det som skjedde. Men herregud, de vanner ut sitt eget fortellergrep fullstendig når de drar inn for mange personers perspektiv. Og det er INGEN man vil heie på, annet enn stakkars Martin, kanskje.



Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg synes personene i the Affair er ganske så menneskelige, verdt å se alle sesongene!

Jeg kjenner heldigvis ingen sånne mennesker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv