Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-19, 20:06   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er lårtunge?

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Så gøy å høre! Vi spekte en lårtunge av elg til konfirmasjonen til minsten i vår, og det var skikkelig suksess. Det var superenkelt, og ble veldig godt. Håper din også blir vellykket!
Kan anbefale å servere det med tyttebærrømme og flatbrød.

Hvordan gjorde du det, sånn nøyaktig?

Jeg fulgte en oppskrift der man skulle begrave i salt et døgn, men moren min, som har spekt mye rart, insisterte på minst to. Lårtunga er liten, kun 500 g. Så skal den visst henges til «tørk»(?) i kjøleskap i fem døgn, innsmurt med sirup. Hvordan gjør denne sirupen egentlig nytten? Jeg skjønner ikke helt hva jeg driver med.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat